فروشگاه شبکه سازان

قیمت ترانک و داکت دانوب

قیمت ترانک و داکت دانوب چقدر است ؟

یکی از مهم ترین محصولات تولید شده توسط شرکت دانوب، داکت و ترانک می باشد. این محصولات در دسته تجهیزات شبکه این شرکت قرار دارند. داکت و ترانکینگ تولید شده توسط دانوب از جنس PVC است. این محصولات دارای کیفیت بسیار بالا، مطابق با استاندارد های روز دنیا می باشند که هر یک کاربردی ویژه ای دارند. در واقع این شرکت توانسته است برای اولین بار در ایران داکت ها و ترانکینگ های PVC را تولید نماید و به یک نشان برتر در این زمینه تبدیل گردد. ما در این محتوا قصد داریم تا بگوییم قیمت ترانک و داکت دانوب چقدر است؟

جهت مطالعه ادامه مطالب با ما همراه باشید.

داکت و ترانکینگ دانوب

داکت و ترانکینگ دانوب از محصولات این شرکت می باشند که دارای مقاومت بالا و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند.
محصولات دانوب با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته مطابق با استاندارد های اروپایی در ایران تولید می شوند و به دلیل کیفیت بالا توانسته اند با محصولات اروپایی رقابت کرده و در بازار جهانی نیز از جایگاه مناسبی برخوردار گردند. از تولیدات شرکت دانوب می توان به انواع داکت و ترانکینگ دانوب در مدل های مختلف اشاره کرد. این شرکت اولین تولید کننده داکت های پشت چسب دار در ایران می باشد که محصولات مختلفی مانند انواع داکت های دیواری، نیم گرد زمینی و انواع ترانکینگ شبکه را تولید و به بازار عرضه کرده است.

قیمت ترانک و داکت دانوب - شبکه سازان
برترین مرکز عرضه کننده انواع ترانک و داکت دانوب با قیمت مناسب – شبکه سازان

کاربرد داکت و ترانکینگ دانوب

کاربرد انواع داکت و ترانکینگ دانوب، تقسیم بندی و مدیریت سیم و کابل های ساختمانی است.

در واقع می توان با استفاده از انواع این محصولات علاوه بر نظم بخشیدن به سیستم سیم کشی و پنهان کردن یا خارج کردن آن ها از دید عموم، در عین حال از تجهیزات برقی ساختمانی نیز محافظت نمود تا در اثر برخورد اشیا و افراد با آنها آسیب نبینند.
این شرکت تولید کننده انواع داکت و ترانکینگ دانوب در ابعاد و اندازه های مختلف با رنگ های سفید و طرح چوب می باشد که در ساخت آنها تلاش شده است از بهترین مواد اولیه و پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین آلات روز اروپا استفاده گردد تا محصولی که در اختیار مشتریان قرار می گیرد کیفیت بالایی داشته و مورد استقبال افراد قرار گیرد.

همچنین ویژگی دیگر انواع این محصولات مطابقت آن ها با استاندارد های روز اروپا می باشد.
از تولیدات شرکت دانوب می توان به انواع داکت و ترانکینگ دانوب، تجهیزات شبکه دانوب و انواع تابلو برق دانوب اشاره کرد که این محصولات با توجه به کیفیت بالا، قیمت رقابتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش متمایز توانسته اند جایگاه مناسبی را بین رقبای خود کسب نمایند.
در واقع هدف شرکت دانوب بی نیاز کردن افراد از خرید محصولات خارجی مشابه است.

ویژگی انواع داکت و ترانکینگ این شرکت

  1. داکت ها و ترانکینگ های دانوب با قابلیت نصب پارتیشن جهت جداسازی مسیر عبوری کابل ها
  2. دارای مکانیزم قفل شوندگی درب در داکت ها و ترانکینگ ها
  3. غیر قابل اشتعال و مقاوم در برابر دمای منفی 15 تا مثبت 60
  4. انعطاف پذیری مطلوب در بدنه
  5. دارای سطح صاف و صیقلی با قابلیت رنگ پذیری

انواع داکت

به طور کلی داکت دانوب دارای انواع مختلفی با کاربرد های متفاوت می باشند.
این محصولات در سایز های متفاوتی تولید می شوند که مشتریان می توانند متناسب با حجم کابل ها و سیم های مورد نیاز خود یکی از این داکت ها را انتخاب نمایند.
همچنین ویژگی دیگر این محصولات این است که نوعی از داکت های این شرکت به صورت پشت چسب دار تولید می شوند که امکان نصب راحت را برای مشتریان فراهم می آورد.

قیمت ترانک و داکت دانوب - شبکه سازان
نماینده فروش ترانک و داکت دانوب با مشاوره رایگان – شبکه سازان

در ادامه به معرفی انواع داکت دانوب می پردازیم:

1.داکت دیواری

این نوع داکت در دو نوع ساده و چسب دار تولید می شود که همانند یک کانال وظیفه حفاظت از سیستم های الکترونیکی همانند انواع سیم های ساختمانی را دارد و با داشتن ویژگی هایی مانند مقاومت بالا در دسته محصولات پر فروش این شرکت قرار می گیرد. این محصولات سطحی صاف با لبه های صیقلی دارند که آسیبی به تجهیزات و کابل های عبوری وارد نمی کنند.

2.داکت زمینی

نوعی از داکت که روی زمین قرار می گیرد و جهت مدیریت کردن کابل ها و سیم های عبوری از کف یک مجموعه مورد استفاده قرار می گیرد همچنین بخش داخلی این محصولات دارای پارتیشن هایی برای جداسازی مسیر تجهیزات الکترونیکی می باشد.

3.ترانکینگ

یکی از محصولات شرکت دانوب انواع ترانکینگ های تخصصی می باشد که در سه سایز مختلف تولید می شوند و در طراحی و ساخت آنها سعی شده است از از مواد مرغوب استفاده گردد. در واقع این قطعه قابلیت نصب ماژول های مختلف روی بدنه ترانک و همچنین امکان پارتیشن بندی فضای داخلی ترانکینگ را دارد.

قیمت فروش داکت دانوب

قیمت ترانک و داکت دانوب نسبت به کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. لازم به ذکر است که برای خرید انواع داکت ها شما سروران گرامی می‌ توانید به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. اما توجه داشته باشید که شرکتی یا فروشگاهی که از آن خرید می کنید حتماً نماینده شرکت دانوب باشد. چرا که اگر نماینده رسمی این شرکت خرید را انجام ندهید و به فروشگاه‌ های متفرقه مراجعه کنید احتمال دارد محصولات برند های معمولی را به شما پیشنهاد کند که کیفیت پایین‌ تری نسبت به ترانک دانوب دارد.

جمع بندی

شبکه سازان یکی از بهترین شرکت های فروشنده تجهیزات شبکه در تهران می باشد.
به طور کلی انواع داکت و ترانکینگ دانوب این شرکت در دسته محصولاتی قرار دارند که با کیفیت بالایی مطابق با استاندارد های جهانی تولید می شوند و به لحاظ مرغوبیت مواد اولیه استفاده شده در درجه بالایی قرار دارند و بدنه آن ها مقامت خوبی در برابر عوامل مختلف دارد. شبکه سازان تمامی محصولات با کیفیت خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به مخاطبین خود عرضه می نماید. شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و آگاهی از قیمت ترانک و داکت دانوب با مشاوران ما در ارتباط باشید.

با تشکر از همراهی همیشگی شما عزیزان
تحریریه شبکه سازان

راه های ارتباطی با شبکه سازان

دفتر مرکزی: 02166477758

فروشگاه شماره 1: 02166418356

فروشگاه شماره 2: 02166417516

5/5 - (3 امتیاز)
شبکه سازان ایران | فروشگاه تجهیزات شبکه

تلفن پشتیبانی 68215 - ۰۲۱

درباره فروشگاه اینترنتی شبکه سازان

شبکه سازان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه های اینترنتی تجهیزات شبکه در کشور، با بیش از بیست سال سابقه و فعالیت، با گستره‌ای از تجهیزات شبکه ، برای کاربران خود « تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی در حوزه فناوری و تکنولوژی » را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصالت کالا» سه اصل اساسی شرکت شبکه سازان می باشد. همواره با پایبندی و رعایت این سه اصل از نخستین روز تاسیس و افزایش مراکز توزیع در استان تهران، توانسته ایم امکان ارائه خدمات و تحویل کالا در همان روز ثبت سفارش را فراهم آوریم و حوزه‌ های تازه‌ای را در جذب لبخند رضایت بیشتر مخاطبینمان ، فروش تجهیزات و ارائه خدمات اکتیو و پسیو شبکه را به دایره‌ فعالیت خود بیافزاییم.
logo-samandehi
برای استفاده از مطالب شبکه سازان ، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت شبکه سازان است.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.