فروشگاه شبکه سازان

بهترین فروشگاه خرید مودم روتر

آشنایی با بهترین فروشگاه خرید مودم روتر در تهران

این روز ها مودم ها به یک عضو جدایی ناپذیر در ادارات خصوصی و دولتی، مراکز آموزشی و حتی منازل تبدیل شده اند و این امر مودم را به یک وسیله پرکاربرد در همه مکان ها تبدیل کرده است. بهتر است بدانید که عموماً مودم ها را در دو شکل مودم داخلی و مودم خارجی تولید می کنند. این مودم ها تمام نیاز کاربران را پاسخ گو می باشد. برای این که بتوانیم چندین دستگاه را به اینترنت متصل کنیم باید دستگاه مودم روتر را تهیه کنیم. برای تهیه مودم روتر بهتر است از بهترین فروشگاه خرید مودم روتر با کیفیت را انجام دهید.

سروران گرامی لطفاً جهت مطالعه ادامه مطالب ذیل با ما همراه باشید.

مودم‌ چگونه کار می کند؟

مودم ها اطلاعات و سیگنال‌ های ارسالی از ISP ها را به وسیله خط تلفن، فیبر‌ نوری، وایرلس و یا کابل‌ های هم‌ محور دریافت می کنند سپس این اطلاعات را به سیگنال‌ های دیجیتال قابل فهم برای رایانه ها تبدیل می‌ کنند. در حقیقت مودم دستگاهی است که وظیفه تبدیل سیگنال‌ های مختلف را به یکدیگر بر عهده دارد تا دستگاه‌ ها بتوانند از این سیگنال ها استفاده کنند.

بعد از تبدیل شدن سیگنال ها در رایانه ها، حال این روتر‌ است که وارد عمل می شود. روتر ها به وسیله کابل های شبکه یا دستگاه های وایرلس این سیگنال‌ ها را به دستگاه‌ های متصل به شبکه انتقال می‌ دهد. وجود روتر ها باعث می‌ شود که تمامی دستگاه‌ ها به اینترنت متصل شوند.

دستگاه‌ هایی نظیر تلفن‌ های هوشمند، کامپیوتر‌ ها و لپتاپ‌ ها نمی‌ توانند به صورت مستقیم با ISP ها ارتباط برقرار کنند. زیرا از زبان های مختلفی در دستگاه ها استفاده می شود و حتی ممکن است سیگنال‌ های متفاوتی نیز ارسال شود. به همین دلیل از این روتر ها به عنوان یک مترجم استفاده می کنند. روتر ها نقش بسیار اساسی ای را در تمام شبکه‌ ها برای ما ایفا می‌ کنند. بهتر است بدانید اتصال به اینترنت بدون وجود روتر ها امکان پذیر نیست.

دستگاه مودم و دستگاه روتر

مودم دستگاهی است که توسط آن امکان اتصال به اینترنت برای ما به وجود می آید. روتر یکی از سخت افزار هایی است که با وجود آن، چندین دستگاه می توانند با محدوده IP متفاوت به یک شبکه متصل شوند. مودم ها دارای انواع مختلفی می باشند. بعضی از این مودم ها را می توان به مودم ADSL، مودم VDSL، مودم 4G، مودم TD-LTE و مودم 3G اشاره کنیم. حال برای این که بتوانیم دستگاه های متصل شده به روتر را به شبکه اینترنت وصل کنیم، در ابتدا  باید روتر را به مودم متصل کنیم. روتر وظیفه اتصال چندین دستگاه به اینترنت را دارا می باشد.

 مودم روتر چیست؟

استفاده از مودم روتر‌ ها راه کار بسیار مناسبی برای تقویت سیگنال ها و آنتن‌ دهی اینترنت در فضا های بسیار بزرگ می باشد. مودم روتر‌ ها به شما کمک می‌ کنند تا از یک دستگاه هم به عنوان مودم و هم به عنوان روتر تقویت کننده سیگنال ها استفاده کنید. خرید مودم روتر ها می‌ تواند در هزینه‌ های شما کاهش زیادی را ایجاد کند. بهتر است بدانید فضای اشغال شده توسط مودم روتر ها تفاوتی با دیگر دستگاه‌ ها ندارد. خرید این دستگاه برای اداراره های بسیار بزرگ یا خانه‌ هایی با اتاق های زیاد و تودرتو بسیار مناسب می باشد.

بهترین فروشگاه خرید مودم روتر - شبکه سازان
خرید مودم روتر با کیفیت از بهترین فروشگاه در تهران – شبکه سازان

تفاوت مودم و روتر چیست؟

به طور کلی می‌ توان گفت تفاوت مودم و روتر در وظیفه آن ها می باشد. وظیفه مودم برقراری ارتباط با اینترنت می باشد ولی وظیفه روتر پخش اینترنت بین چندین دستگاه موجود در یک مکان می باشد. روتر ها برای این که ارتباط شما بهتر برقرار شود، بهترین مسیر را برای ارتباط دستگاه شما با شبکه‌ های دیگر انتخاب می‌ کند. بهتر است بدانید امروزه بیشتر مودم‌ ها، قابلیت روتر بودن را هم دارند.

نکات مهم در هنگام خرید مودم روتر

فاکتور های مهمی که باید در خرید مودم روتر به آن ها توجه کنید را به صورت زیر بیان می کنیم.

  1. نویز گیر بودن مودم ها
  2. قابلیت امینت در مودم ها
  3. وجود جدید ترین استاندارد ها در مودم
  4. سرعت مودم
  5. تعداد پورت های مودم
  6. گارانتی محصول

نویز گیر  بودن مودم ها

یکی از مهم ترین فاکتور ها برای خرید مودم ها قابلیت نویز گیر بودن آن ها می باشد. بهتر است سعی کنید مودمی را خریداری نمایید که دارای قابلیت نویز گیر بودن باشد. این قابلیت باعث می شود تا همیشه ارتباط شما با اینترنت برقرار باشد. اگر مودم شما فاقد نویز گیر باشد به محض زنگ خوردن تلفن اتصال شما قطع خواهد شد.

قابلیت امنیت در مودم ها

در هر شرایطی امنیت حرف اول را می زند و مهم ترین فاکتور در خرید مودم امنیت آن محسوب می شود. پس سعی کنید مودمی را خریداری کنید که دارای قابلیت فایروال باشد. این قضیه می تواند در تامین امنیت مودم ها بسیار مهم باشد. البته شما با انجام برخی از تنظیمات امنیتی می توانید امنیت مودم را بسیار بالا ببرید.

وجود جدید ترین استاندارد ها در مودم

وقتی مودمی را می خرید قطعاً می خواهید سال های سال از این مودم استفاده کنید. پس باید شما جدید ترین مودمی را که تمامی استاندار ها را دارا می باشد، انتخاب کنید.

بهترین فروشگاه خرید مودم روتر - شبکه سازان
خرید مودم روتر قیمت مناسب از بهترین فروشگاه – شبکه سازان

سرعت مودم

زمانی که شما مودمی را می خرید ممکن است چندین نفر از این مودم به صورت همزمان استفاده کنند، پس سرعت مودم یکی از مزیت های مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. البته اگر شما مودمی را خریداری نمایید که از آخرین استاندار ها در آن استفاده شده باشد، آن گاه در این زمینه مشکلی نخواهید داشت.

تعداد پورت های مودم

گاهی اوقات شما قصد دارید که از طریق کابل شبکه به اینترنت متصل شوید به همین دلیل باید تعداد پورت های سیمی مودم را در نظر بگیرید. معمولاً اکثر مودم ها دارای 4 پورت برای اتصال سیمی می باشند.

گارانتی محصول

داشتن گارانتی مناسب می تواند به شما تضمین کیفیت بالا را بدهد، پس حتماً از داشتن گارانتی محصول اطمینان حاصل کنید.

کلام آخر

برای این که چندین دستگاه را بدون مشکل به اینترنت متصل کنید و اطلاعات را به راحتی میان کاربران ارسال کنید بهتر است که دستگاه های مودم روتر را تهیه کنید.

فروشگاه شبکه سازان یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید انواع مودم ها در تهران می باشد.

شبکه سازان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه فروش انواع کالا های دیجیتال فعالیت می کند، این شرکت تمام محصولات خود را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می دهد.

شما می توانید از بهترین فروشگاه خرید مودم روتر با کیفیت بالا و قیمت مناسب را از شبکه سازان تهیه کنید.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید انواع مودم روتر ها و استعلام گرفتن قیمت مدل های متنوع مودم شبکه با مشاورین ما در فروشگاه شبکه سازان ارتباط برقرار کنید.

راه های ارتباطی با شبکه سازان

دفتر مرکزی: 02166477758
فروشگاه شماره 1: 02166418356
فروشگاه شماره 2: 02166417516
5/5 - (1 امتیاز)
شبکه سازان ایران | فروشگاه تجهیزات شبکه

تلفن پشتیبانی 68215 - ۰۲۱

درباره فروشگاه اینترنتی شبکه سازان

شبکه سازان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه های اینترنتی تجهیزات شبکه در کشور، با بیش از بیست سال سابقه و فعالیت، با گستره‌ای از تجهیزات شبکه ، برای کاربران خود « تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی در حوزه فناوری و تکنولوژی » را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصالت کالا» سه اصل اساسی شرکت شبکه سازان می باشد. همواره با پایبندی و رعایت این سه اصل از نخستین روز تاسیس و افزایش مراکز توزیع در استان تهران، توانسته ایم امکان ارائه خدمات و تحویل کالا در همان روز ثبت سفارش را فراهم آوریم و حوزه‌ های تازه‌ای را در جذب لبخند رضایت بیشتر مخاطبینمان ، فروش تجهیزات و ارائه خدمات اکتیو و پسیو شبکه را به دایره‌ فعالیت خود بیافزاییم.
logo-samandehi
برای استفاده از مطالب شبکه سازان ، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت شبکه سازان است.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.