فروشگاه شبکه سازان

آموزش کانفیگ مودم با موبایل

آموزش کانفیگ مودم با موبایل در شبکه سازان

امروزه شرایط اتصال به اینترنت با استفاده از مودم، بسیار بهتر از روش های دیگر شناخته شده است. چرا که این روش از مزایای زیادی برخوردار می باشد. از مزایای آن می توان به سرعت بالای اینترنت، امکان اتصال انواع و اقسام دستگاه ها و تعرفه های ارزان بسته های اینترنتی اشاره نمود. با توجه به این مزایا، روزانه به تعداد کسانی که از مودم برای بهره مندی از اینترنت و دیگر فضاهای مجازی استفاده می کنند، افزوده می شود. از این رو در این محتوا با آموزش کانفیگ مودم با موبایل با شما عزیزان همراه هستیم.

جهت مطالعه و بهره برداری از مطالب ذیل با ما همراه باشید.

کانفیگ مودم

عبارت config  مخفف کلمه configuration و به معنی پیکربندی می باشد. شما می توانید با هر نوع گوشی هوشمند یا سیستم این کار را انجام دهید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط با اینترنت، مودم باید کانفیگ شود. در ادامه تنظیمات کانفیگ مودم با موبایل به صورت مرحله ای را آموزش خواهیم داد.

ورود به صفحه تنظیمات مودم با گوشی

لازم به ذکر است که ورود به صفحه تنظیمات مودم با استفاده از کامپیوتر تنها روش برای تنظیم پیکربندی مودم و کانفیگ آن نمی باشد. این کار با استفاده از انواع گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و ios امکان پذیر می باشد. بر خلاف تصور بیشتر افراد ورود به تنظیمات انواع مودم کار سختی نیست و هر کسی می تواند با کامپیوتر این کار را انجام دهد. اما جالب است بدانید که این کار با گوشی های هوشمند به مراتب راحت تر از کامپیوتر می باشد.

برای ورود به صفحه تنظیمات مودم با گوشی تنها کار متفاوتی که با ورود از طریق کامپیوتر باید انجام دهید این است که فقط باید آدرس IP مودم خود را در مرورگر گوشی وارد نمایید. با این کار همانند صفحه کامپیوتر بخش درج Username و password ظاهر خواهد شد. شما تنها کافی است کلمه admin را تایپ کنید تا صفحه مربوطه باز شود‌. اما توجه داشته باشید درج کد های Vpi و Vci و همچنین درج یک Username و password در بخش امنیت، دو مرحله مهم از کانفیگ هستند که مربوط به مرجع ارائه دهنده اینترنت می باشند. در واقع Username و password هنگام تهیه اینترنت داده می شوند و کدهای مذکور هم باید پرسیده شوند.

آموزش کانفیگ مودم با موبایل - شبکه سازان
نحوه کانفیگ مودم با گوشی – شبکه سازان

آموزش کانفیگ مودم با موبایل (مراحل کانفیگ مودم با موبایل)

  1. ابتدا در مرحله اول در مرورگر خود آدرس آی پی (192.168.1.1) را وارد کنید.
    (اگر صفحه مورد نظر باز نشد تنظیمات مودم را بررسی نمایید.)
  2. سپس در مرحله دوم User Name و Password وجود دارد که باید برای هر یک از آن ها گزینه admin را بنویسید. سپس روی گزینه ok کلیک کنید.
  3. در این مرحله روی Quick start و سپس روی Run Wizard کلیک کنید.
  4. باید در مرحله چهارم روی دکمه Next کلیک کنید.
  5. در مرحله پنجم باید شهر مورد نظر خود را وارد نمایید و سپس روی دکمه Next کلیک کنید.
  6. در این مرحله، قسمت PPPOE را به شکل انتخاب گذاشته و بر روی گزینه Next کلیک کنید.
  7. باید در این قسمت Username و password مخابرات را نوشته ( VP L : 0 و VCL : 35 ) که این عدد برای بعضی از افراد متفاوت است. سپس Connection Type را رو به روی گزینه PPPOELLC تایپ کنید.
  8. در مرحله هشتم باید Activated فعال شود که با رفتن در قسمت Access Point امکان پذیر می باشد.
  9. سپس در این مرحله باید رو به روی ssid نامی که برای شبکه گذاشتید را بنویسید، سپس روی دکمه Yes و سپس Next کلیک کنید.
  10. در مرحله دهم تنظیمات مودم به طور کامل انجام شده و شما باید روی دکمه Next کلیک کنید و سپس روی دکمه Close کلیک کنید.

برای وارد شدن یه صفحه تنظیمات مودم چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

شما باید آدرس ورود به صفحه تنظیمات مودم و نام کاربری و رمز ورود پیش فرض مودم خود را داشته باشید.

با چه نرم افزار یا سخت افزارهایی امکان ورود به صفحه تنظیم مودم را داریم؟

شما می توانید از طریق کامپیوتر یا گوشی خود و با استفاده از هر مرورگری وارد صفحه کانفیگ مودم خود شوید و در این خصوص محدودیتی وجود ندارد.

آموزش کانفیگ مودم با موبایل - شبکه سازان
آشنایی با روش های کانفیگ مودم – شبکه سازان

در صفحه تنظیمات مودم به چه اطلاعات دسترسی خواهیم داشت؟

در این صفحه شما می توانید مودم اینترنت خود را کانفیگ کنید، تنظیمات امنیتی وایرلس خود را مشخص کنید، نام SSID مودم خود و رمز عبور آن را مشخص کنید و در کل همه تنظیمات مربوط به مودم خود را تعیین کنید.

سخن پایانی

ورود به صفحه تنظیمات و کانفیگ مودم با موبایل و کامپیوتر فرآیندی می باشد که نیاز به تخصص و دانش خاصی ندارد. شما می توانید به آسانی قادر به کانفینگ انواع و اقسام مودم ها شوید. برای کانفیگ مودم با موبایل فقط کمی اطلاعات نیاز دارید و حتی بدون نیاز به کامپیوتر و با یک گوشی هوشمند می توانید اقدام کنید. امید است تا توانسته باشیم در این محتوا آموزش کانفیگ مودم با موبایل را به طور کامل به شما عزیزان یاد داده باشیم.
شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید انواع مودم شبکه و تجهیزات شبکه با تیم پشتیبانی ما در شبکه سازان در ارتباط باشید.

از همراهی همیشگی شما بزرگواران سپاس گزاریم
تحریریه شبکه سازان

راه های ارتباطی با شبکه سازان

منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم
021-68215

4/5 - (4 امتیاز)
شبکه سازان ایران | فروشگاه تجهیزات شبکه

تلفن پشتیبانی 68215 - ۰۲۱

درباره فروشگاه اینترنتی شبکه سازان

شبکه سازان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه های اینترنتی تجهیزات شبکه در کشور، با بیش از بیست سال سابقه و فعالیت، با گستره‌ای از تجهیزات شبکه ، برای کاربران خود « تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی در حوزه فناوری و تکنولوژی » را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصالت کالا» سه اصل اساسی شرکت شبکه سازان می باشد. همواره با پایبندی و رعایت این سه اصل از نخستین روز تاسیس و افزایش مراکز توزیع در استان تهران، توانسته ایم امکان ارائه خدمات و تحویل کالا در همان روز ثبت سفارش را فراهم آوریم و حوزه‌ های تازه‌ای را در جذب لبخند رضایت بیشتر مخاطبینمان ، فروش تجهیزات و ارائه خدمات اکتیو و پسیو شبکه را به دایره‌ فعالیت خود بیافزاییم.
logo-samandehi
برای استفاده از مطالب شبکه سازان ، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت شبکه سازان است.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.